27 Eylül 2010 Pazartesi

ONLINE ve SİMULTANE İLİŞKİLER...

y: merhaba... Ararken gördüm... nickiniz cok ilginç geldi... konuşabilir miyiz? (Yalan... haydar verdiydi adresini, iş çıkar bundan dediydi)

x: Elbette... sizin de nickiniz ilginç. Genelde tanımadığım kişilerle konuşmam pek ama... (bırak bu ayakları olm, biz kaçın kurrasıyız?... senin gibileri sya götürür susuz getiririm)

y: Ne hoş resim? siz misiniz bu? çok genç görünüyorsunuz. (kokona... boya küpüne düşmüş sanki)
x:(hımmm çapkın makarna bu da)

y: bu tanımı ilk duyuyom bak... İlginç.

x: ne bişey mi dedim

y: yooo... birileri arkadan bişey dedi de... makarna varmış akşama

x: (ulen fısıltımı da mı görüyor bu be)

y: altıncı hissimin kuvvetli olduğunu söylemiş miydim? hatta 7 ve 8 de...

x: aslında benimkine de öyle derler (tosladık)

y: (ulem bu da anasının gözü gibi görünüyo ama...)zaten onun için birden bir yakınlık duymaya başlamıştım..

x: (bi de genelleme yapıyordur, "hatun genellemeleri" erkekler pek sever) aynen aynen... çekim olmuştu (hıh)

y: (ayyy... bu 6. his plavralarına kandığına göre kesin burç muhabbetine falan da girer simdi)

x: burcun ne

y: ay.. dilimin ucundan kaptın valla.. sinci ben sorucaktım... tahmin et...

x: (bi de anlasam) hımm...

y: (simdi kendisi için en güzel burcu ilk söyler)

x: (atayım) akrep

y: Aaaaa... nasıl bildin yaaa... o kadar belli oluyo mu? (tamam... simdi burdan mevzuya girmek lazım)

x: (aha uçtum be) oluyor... çok...

y: Akreplerin libidosu yükek olurmuş biliyo musun... bi yerde okumustum (libido ne demekse?)

x: (libido ne demekse?) yapma ya

y: vallahi... bir kadın dergisinde okumuştum...çok hoş.. tavsiye ederim...

x: alacağım en yakın zamanda...libido mibido bilgilenelim...

y: (allahtan önceki hatunun söylediklerinden bikaç sey kalmış aklımda... yoksa neyime gerek benim öyle dergi falan)

x: (benim burcumu sormadı bu da anlamıyor belli)

x: (bu pek deneyimli be ya dikkat et kızım x)işiniz varsa ben sizi tutmayayım...

y: Şeyyy... ya kusura bakma... böyle bayanlar karsısında pek konusamam... utangaçımdır biraz (nasıl söylerim öbür tarafta iki hatuna daha bağlama çektiğimi)

x: (pehhhh yalana bak!!) anlıyorum... (hattında sabah şekerleri vardır bunun)

y: (burcunu sorsam mı? ama bi halt bilmem ki...) Seninki ne?

x: aslan (sorarsa yan bastık)

y: (aha... şinci özelliklerini sorsam iki saat oyalar bunu.. ben de rahat rahat öbür hatunları bağlarım ) Aaaa.. çok ilginç.... özellikleri ne? sen tasıyomusun aslan özelliklerini?

x: tel

y: (kesin simdi kitap falan karıştırıyo tel ayağına... entel görünecek ya)

x: kusura bakmayın y bey...

y: estafurullah ne demek... sizin gibi bir bayanı beklemek şereftir

x: ben burç gibi zırva konularla hiç uğraşmadım uğraşamam da (havama bak be)

y: (Ana.. haspaya bak... aklı sıra hava yapıyo)

x: (kendine gelemez)

y: Öyle demeyin ama... bütün insanlığın geleceğini etkiliyor yıldızlar

x: benim etkilemez

y: (neydi lan şu gezegenin adı? hah...)Bak marduk geliyomuş

x: (bana vurulacak birazdan)

y: bütün bu depremler savaşlar falan ondan oluyomuş

x: öyle mi nereye?

y: (Aksama yemeğe..)Yani... yakınından geçecekmiş dünyanın.. öyle diyorlar

x: hıııı...boş iş bunlar... ben çiçek böcek şiirleri yazarım, o kadar...

y: (Ulem... evinde ciltler dolusu burç ve rüya tabirleri kitabı yoksa ne oliim)Aaa... lirikçisin yani...(eski hatunlardan biri de böyleydi...sonra terkedince doğa moğa kalmadı.. zırıl zırıl ağlamıstı)...(şimdi sözlükten lirik ne demek diye bakıyodur bu)

x: (hatun listesine mi bakıyor ne? kim neden hoşlanır ayağına)evet çok severim aşk şiiri yazmayı (hehehe)

y: yok.. ben genelde taktik şiirleri daha çok seviyorum ((öylemiydi lan? Uleemmm... öyle diildi be)yani tiktaktik siir

x: yok ben özel bir tarzla yazarım... sevgilim seni özledim /dudaklarını gözledim... tarzı.

y: hımm.... olmaz... sanat topluma bi şeyler kazandırmalı...

x: (iyi bu benden soğutur bu enteli)

y: sosyal içerikli olması lazım

x: yok bu tarzı seviyorum

y: (ulem bu hatun çekilmez be...ikinci buluşmada aşık olur)

x: (kurtulacam kesin)dün gece yazdım bi tane. geçeyim mi sana

y: Aaaa... elbette.. çok sevinirim (işin yoksa iki saat saçma dinle şimdi)

x: (acil uydurmam lazım)dur önce ümit yaşardan bi şiirle açılış yapayım... ardından ibrahim sadri ve saz arkadaşları

y: İstersen mail at... sindire sindire okurum daha iyi (doğrudan çöpe )

x: çok seversin eminim

y: (Amaaannn... kesin bu aksamları kim şık kim rüküşü de seyrediyodur)Aaaa.. en sevdiğim

x: toplumcu aşk şiiri yazar (hehehe)

y: bayılıyorum o adama (insallah adamdır yani)

x: dün gece...ikinci bahar diye bi yarışma var ya... onu seyrederken ibrahim sadri okudum...ne hoştuuuu

y: hıhı...güzel bi dizi... şener şen falan...

x: yok o değil... biz evleniyoruz gibi var ya...yarışma...çok etkiliyor beni

y: (Ana... daha burdan evlilik lafları etmeye başladı... Yok anacım bana gelmez)

x: (korkuttum artık asılamaz)

y: Yaaa... değil mi.. ne güzel o yaştaki insanların kumrular gibi birbirleriyle hasbıhal etmeleri

x: evet evet (akşam sefalarında hatuna kumru da yediriyodur bu)

y: (Ulem bu hatun böyle entel ayaklarında falan... bunu öyle simit peynirle de kandıramyız)

x: (ay bandanam düşmüş)

y: (yine de bi deniim... Yoklama çekmek lazım)

x: ay bandanam düşmüş...

y: Aksamları günbatımını seyretmeyi çok severim biliyomusun

x: ben de

y: vapurdan... sevgilimle martıları izlerken aksam yemeğimizi, simidimizi o bembeyaz kuslarla paylaşmak ayrı bi haz veriyor bana...

x: (başkalarıyla yaptığını tavlayacağı hatuna anlatıyor bu da alem ha)ben de martıları çok severim hele akşam saatleri gemide...ne romantizmdir o...

y: (hehehe.. hep işe yarar... Başka bi sevgiliyi işin içine sokunca kıskançlık damarları kabarır...)
x: (beni "hatunlar" la karıştırdı... kıskanç kadın oturmamıştır... hıh)

y: (Rekabete dayanamazlar)

x: (rekabete dayanamayanlar kendini aynı kulvarda görenlerdir)

y: Hani o hafiiif bi esinti olur ya...

x: hı hı... hı hı... hafif ürpertir

y: kadının saçları erkeğin yüzünü yalar

x: evet evet

y: kokusunu denizle birlikte içime çekerim...

x: (saçım da kısa işe bak)

y: (Ayy.. ne iğrençtir aslında.. hep kaşındırır beni uzun saç)

x: hele bi de şampuanı rejoice sa değme keyfine

y: Yok.. şmpuan önemli değil.. Doğal ten kokusu olmalı

x: (ne iğrençtir uzun saç be...değer surata romantizmin içine bile eder...gözlüğe sıkışır mesela)

y: (iyyykk... bi de şu iğrenç ucuz parfümlerden sıkmıyolar mı...) gözlerimin önünde sadece sevgilimin saçları olur...arasından deniz ve martıları izlerim(Gözlüklerimi kirletirler.. iyyyy)

x: elini de tutarsınız (simidi kapmak için)

y: Ahh.. elbette... sıcaklığımızı paylaşmak için...(tutmassam parmağıyla görmemişler gibi sağı solu işaret edip rezil eder beni yoksa)

x: (kaç hatunun kanına girdi acaba?ucuz parfümlü de vardır aralarında...)

y: (Ulem bu hatun işi biliyo ha... el tutmalar falan...)

x: (el tutmak ilk temas ne önemlidir halbuki)

y: (Yok... böyle tecrübelilerle işim olmaz benim.. ufaktan kirişi kırmalı...) Şeyyyy... kusura bakma yaa.. sohbet çok güzel ama... az sonra önemli bir iş yemeğine yetişmem gerekiyor...

x: (biz biliriz o yemekleri... Sarışın ve moldovyalı olanları yenilir ara sıcaktan sonra genellikle) Ahh.. tabii.. kusura bakma... cenem açıldı yine... seninle konuşurken zamanın nasıl geçtiğini farketmemişim... Benim de tenis maçım vardı zaten.. Ona yetişmem gerek...

y: (Hangi kuaförde acaba bu maç? Geç bunlarıı...) Sportmen biri olduğun resimden de anlaşılıyor zaten (O kilolardan kurtulmak için gym lere kaç para yatırıyor acaba?) neyse.. en kısa sürede tekrar görüşmek üzere (nerdeydi şu msn nin blocku?)

x: teşekkür ederim.. çok naziksin... bir sonraki görüşmeyi iple çekeceğim (nerdeydi şu msn nin blocku?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder