29 Eylül 2010 Çarşamba

BEN NEYİM?

Biliyorum, bazen fazla incitiyor sözüm. Parmağım gözüne batıyor bazılarının... 

Oysa yazdıklarım sadece durum tespiti ve kişisel görüşten ibarettir. Kimseyi doğrudan hedef almaz hiçbiri. Bu nedenle, kimse içinden hakaret vs. çıkarmaya çalışmasın.

Haa... yanlı mıyım? Evet, sonuna kadar "tam bağımsız, laik ve demokratik Türkiye Cumhuriyeti"nden yanayım, sonuna kadar Kemalizm savunucusuyum.

Buna karşı çıkacak herkesin ve her sözün de karşısına dikilirim elimden geldiği, gücüm yettiği sürece.

Ayrışmanın karşısındayım. Bölünmenin karşısındayım. Kültür emperyalizmi de dahil olmak üzere emperyalizmin her türlüsünün karşısındayım.

Kapı gibi kendi gelenek göreneklerimiz varken batılılaşmanın da, araplaşmanın da karşısındayım.

Ümmet dayatmasına da, soy daraltmasına da karşıyım.

Misak-ı Milli sınırları içerisinde Türkiye Cumhuriyeti'nin bölünmez bütünlüğü, dünya görüşümdür.

Bu sınırlar içinde çakma "hepimiz hrantız" "hepimiz ermeniyiz" hepimiz kürdüz" lakırdılarına karnım tok.

"HEPİMİZ TÜRKÜZ" diye bağıra bağıra söyleyemeyenin samimiyetinden şüphe ederim.

Teröre de, teröriste de, onlara yardım ve yataklık edene de lanet okurum.

"Töre"yi "terör" haline getirip feodalizmin kaynaklarını sonuna kadar sömürenlerin bu ülkenin en büyük sorunu olduğuna inanırım.

Şimdiye kadar bunları yazdım, şimdiden sonra da aynı şeyleri yazmaya devam edeceğim.

Bir dostun da dediği gibi...

...Kimse okumazsa, ben okurum d1 gulmesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder